Good news!
Can't reproduce this bug. I've just replayed that quest with the portal, but it works properly.
Ok, got it. Also, you can send it as a private message here, on moddb.
I'm pleased to see that somebody likes my zombies =3
I see that you've been continuing to develop this mod. That's great!
Good work! But what is that big computer doing there? This place looks like a basement.
Holy crap! Really...
Thanks much for report! It will definitely be fixed in Steam-version.
Thank you much for your playing. It really helps to promte mod in media!
Try to launch START.bat in the mod directory.
I can't answer exactly, because some map files were modified. So if your game progress on them - no. But you can try to port your saves (necessarily back up saves and current version of mod) to the 1.1 version.
Really cool stuff! I wanted to make glowing iron sights for my guns but fullbright feature doesn't work in vanilla hl( I heard some modders do this using two view models (gun + glowing parts) which are rendered simultaneously. I think it's too complicated =/
Try to launch hl with parameter "-game delta_particles" or START.bat in the mod directory.
I'm NOT doing an annouce now, but have some thoughts about the sequel. I'll let you know, if I decide.
I have no thoughts. I did't try. Sven port could take a lot of efforts. I'm not sure that I can afford this.
А что случилось? Там большая красная кпока же)
Official 7-Zip Archiver. Sorry for that, but I have no idea when MS will repair own archiver..
Also, you could just wait a little bit. Soon I'll upload new v1.1 version of mod in .zip format.
Weapons from my mod need modified game logic code (dll-libraries). This creates some difficulties. I mean that it's compatible only with mods without own dlls.
Don't use win11 default unpacker. It doesn't work properly.
Честно скажу, не вдавался в такие подробности. Мне казалось, что процесс заражения в принципе весьма скоротечен, а в какой именно день это началось - могло зависеть от чего-то еще. Например, от проникновения кусков Зеновской почвы на территорию комплекса, как и обратное - кусков коридоров/комнат НИИ в Зен. Где это могло произойти и в какой момент - рандом в глазах обывателя. В БМ могло и на второй, а в ДБ в силу каких-то иных факторов - под конец первого.
That' a pity! Did you try to load autosave? Was there the same result?
Could you describe that map in more detail? Sorry, I can't remember the map with "the energy canister".
В первые сутки. Мне казалось, сцена с кратковременным переносом в БМ исчерпывающе отвечает на это.
Just finished the demo. This is such a rarely thing when sombody creates a mod with own unique universe, story and content. I like mods with BM-style, but a bit tired of them. Thanks much and looking forward to the next demo/release!
The last photo with western outfits is =3
Reminds UT99 music style, but much more "metallized" =)
Есть небольшая часть внутриигровых сообщений (когда костюм подбираем или когда выводится статус главного героя и пр..), которым технически затратно подключить поддержку кириллицы, ибо они реализованы совсем иначе, чем субтитры. В следующем патче это будет исправлено, перевод будет полный.
Я обязательно новость создам об этом, мимо вас не пройдет.
Действие игры - да, в течении одних суток.
По поводу комплекса: после того, как мы подаем сигнал sos на той вертолетной площадке, нам на помощь таки должны будут приехать военные и зачистить комплекс от остатков наемников/пришельцев, спасая немногочисленных выживших из персонала. Далее комплекс просто законсервируют на карантин на неустановленный срок из-за наличия там зеновской биомассы. У меня вообще есть сюжетные заметки на этот счет, но говорить не очень хочу об этом, т.к. породит еще больше вопросов. Скажу лишь, что изначально этот момент должен был войти в релиз в виде кат-сценок, но этого не случилось из-за нехватки игрового времени для отображения этих событий. Добавлять ЕЩЕ новые карты ради этого я не стал: мод и без этого получился просто огромный.
XF-Alien
Yuri joined
Half-Life modmaker and Indie-Dev.